Luận Văn Thạc Sĩ Áp Dụng Phương Pháp Học Theo Dự Án Để Nâng Cao Kỹ Năng Nói Cho Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by quanh.bv, Feb 11, 2020.

  1. quanh.bv

    quanh.bv Administrator Quản Trị Viên

    [​IMG]
    Áp Dụng Phương Pháp Học Theo Dự Án Để Nâng Cao Kỹ Năng Nói Cho Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Cửa Ông, Tỉnh Quảng Ninh
    This research tries to attempt to know the effect of project-based learning (PBL) toward speaking ability and its effective implementation. Accordingly, this research applied a quantitative design for the first stage. Population in this research was the grade 10 grade students of the two classes 10A1 and 10 A2 in Cua Ong High School. The total numbers of the respondents are 70 students. The researcher used questionnaires, test, observation and interview as data collection. Since the hypothesis is intended to find the effect of the PBL toward students’ speaking ability, the Simple Linier Regression by using SPSS 19.00 for Windows was applied. The second phase, the result of observation and interview were analyzed by Miles and Huberman’s view of qualitative data analysis consisting of data reduction, data display, and drawing conclusion
    • Luận văn thạc sĩ ngôn ngữ
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn khoa học: PGS. TS. Đặng Thị Thu Hương
    • Tác giả: Dương Thị Dung
    • Số trang: 52
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Khoa ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên 2019
    Link Download
    http://tailieudientu.lrc.tnu.edu.vn...uong-thpt-cua-ong-tinh-quang-ninh-146043.html
    https://drive.google.com/uc?id=1q11cS5_tl9zLlRMaqNjddtYIxutZhBh-
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     
    Last edited: Feb 11, 2020

Share This Page