Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Mức Độ Hài Lòng Của Khách Hàng Đối Với Chất Lượng Dịch Vụ Sau Bán Hàng Của Công Ty TNHH

Discussion in 'Chuyên Ngành Quản Trị Kinh Doanh' started by quanh.bv, Feb 1, 2018.

  1. quanh.bv

    quanh.bv Administrator Quản Trị Viên

    [​IMG]
    Đánh Giá Mức Độ Hài Lòng Của Khách Hàng Đối Với Chất Lượng Dịch Vụ Sau Bán Hàng Của Công Ty TNHH Thiết Bị Nặng Marubeni
    The first chapter introduces the background of the research. Customer satisfaction is arguably at the core of the marketing concept and is viewed as an indispensible means of creating a sustainable advantage in the competitive environment. In this research, we focus on determinants of customer satisfactionfor after-sales service in the Vietnamese market of heavy equipment based on the case of Marubeni Heavy equipment limited company, along with the identification of knowledge contribution which motivate to the purpose of this research.
    • Luận văn thạc sĩ kinh tế
    • Chuyên ngành Quản trị kinh doanh
    • Người hướng dẫn khoa học: TS. Ngô Vi Dũng
    • Tác giả: Nguyễn Hoài Nam
    • Số trang: 98
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Đại học Quốc gia 2017
    Link Download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1068809
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page