Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Tư Duy Phê Phán Thể Hiện Trong Bài Viết Của Sinh Viên Năm Thứ 3 Ngành Tiếng Anh

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Mar 31, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-31_21-37-57.png
    Đánh Giá Tư Duy Phê Phán Thể Hiện Trong Bài Viết Của Sinh Viên Năm Thứ 3 Ngành Tiếng Anh Trường Cao Đẳng Sư Phạm Hà Nam
    From Socratic time, the ability to reason well has been regarded an important outcome of education and training, and since 1980s, ‗critical thinking‘ has become a ‗buzzword‘ in the intellectual circles (Fisher, 2001). Critical thinking is essential for everyone to perform well not only in educational systems, but also in future workplaces, and social and interpersonal contexts. Dewey (1933) pointed out learning to think is the central purpose of education. Scriven (1985) acknowledged training in critical thinking should be the primary task of education. They are among those who recognize human beings do not innately possess the ability of thinking critically but acquire it through education.
    • Luận văn thạc sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn: Phùng Hà Thanh
    • Tác giả: Đoàn Thanh Hường
    • Số trang: 86
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1014595
    https://nitro.download/view/67B123229B5F9A6
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page