Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Việc Sử Dụng Phương Pháp Nghiên Cứu Bài Học Đối Với Phát Triển Nghề Nghiệp Của Giáo Viên

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by quanh.bv, Feb 25, 2020.

  1. quanh.bv

    quanh.bv Administrator Quản Trị Viên

    [​IMG]
    Đánh Giá Việc Sử Dụng Phương Pháp Nghiên Cứu Bài Học Đối Với Phát Triển Nghề Nghiệp Của Giáo Viên Tiếng Anh Tại Các Trường THCS Thuộc Thành Phố Thái Nguyên
    The study intends to exam the usage lesson study in teacher professional development among teachers in six lower secondary schools located in south - center Thai Nguyen City. To the end, 18 teachers of English in the mentioned schools were selected to participate in the study. Initially, a survey was carried out to collect the data by introducing a questionnaire; next teachers were invited to a two -day workshop on lesson study knowledge and practicing this method. After workshop, another questionnaire was conducted the second time for the changes and improvement in the teachers’ teaching. The result of the two surveys were compared and analyzed, and the outcome of this process was the result of teachers' professional development before and after using lesson study in teaching. The data showed the alteration in positive way of teacher professional development among teachers.
    • Luận văn thạc sĩ ngôn ngữ
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn khoa học: TS. Nguyễn Thị Hồng Minh
    • Tác giả: Nguyễn Bảo Ngọc
    • Số trang: 84
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Khoa ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên 2019
    Link Download
    http://tailieudientu.lrc.tnu.edu.vn...-thcs-thuoc-thanh-pho-thai-nguyen-135569.html
    https://drive.google.com/uc?id=1l2qnMcq9JbGV7lpcPIpOntz6W0XTVFvI
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page