Luận Văn Thạc Sĩ Mệnh Đề Điều Kiện Được Sử Dụng Làm Phương Tiện Rào Đón Trong Tiếng Anh

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Mar 29, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-29_22-0-14.png
    Mệnh Đề Điều Kiện Được Sử Dụng Làm Phương Tiện Rào Đón Trong Tiếng Anh Và Tương Đương Của Chúng Trong Tiếng Việt - Nghiên Cứu Trên Bình Diện Dụng Học
    Up to date, linguistics has followed logicians in analyzing conditional sentences in light of material implication. However, in spite of such a long period of theorization and application of various approaches, there has been no agreed-upon method of teaching English conditionals so far. Some teachers teach conditional sentences and subjunctive mood side by side, some teachers teach them separately, and teachers use different ways to classify conditional sentences. Overall, current ELT coursebooks have essentially utilized the typology in Logic (real, counterfactual and hypothetical), which they term first, second and third types respectively, with the addition of two more types: zero and mixed.
    • Luận văn thạc sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn: TS Ngô Hữu Hoàng
    • Tác giả: Ngô Thị Minh Trang
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1014710
    https://nitro.download/view/AC46330E85A0F3F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page