Luận Văn Thạc Sĩ Nâng Cao Chất Lượng Dịch Vụ Thẻ Tại Ngân Hàng TMCP Kỹ Thương - Chi Nhánh Láng Hạ

Discussion in 'Chuyên Ngành Quản Trị Kinh Doanh' started by nhandanglv123, Feb 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    [​IMG]
    Nâng Cao Chất Lượng Dịch Vụ Thẻ Tại Ngân Hàng TMCP Kỹ Thương - Chi Nhánh Láng Hạ
    Researching basic theoretical issues about the quality of commercial bank card services. Clarify analysis of the current status of card usage of the Bank. Give some suggestions and solutions to improve the card usage quality of the Bank. Proposing some recommendations to the Government, State Bank and Association of card issue and payment banks in Vietnam. Practical applicability, if any: Is a document that helps Techcombank - Lang Ha branch to refer to in the process of researching to improve the quality of using your bank's card.
    • Luận văn thạc sĩ kinh tế
    • Chuyên ngành Quản trị kinh doanh
    • Người hướng dẫn: TS. Hoàng Anh Tuấn
    • Tác giả: Nguyễn Thị Ngọc Anh
    • Số trang: 91
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Đại Học Quốc Gia Hà Nội - Khoa Quản Trị Và Kinh Doanh 2020
    Link Download
    https://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/100451
    https://drive.google.com/uc?id=1m6gUnTDMwu-KfynPEtW7hEbOCSAGMXy0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page