Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Dựa Trên Nhiệm Vụ Để Nâng Cao Khả Năng Nói

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by quanh.bv, Mar 25, 2020.

  1. quanh.bv

    quanh.bv Administrator Quản Trị Viên

    [​IMG]
    Nghiên Cứu Hành Động Về Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Dựa Trên Nhiệm Vụ Để Nâng Cao Khả Năng Nói Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 11 Tại Trường THPT Điềm Thụy
    This thesis reported the results of an action research project regarding the effects of and students’ opinions towards the use of task based learning in relation to speaking learning. The data were collected through pretests, posttests, prequestionnaires, post-questionnaires, observation with 40 grade 11th students at Diem Thuy Upper Secondary School. The tests were used to measure the students’ speaking learning improvement and the questionnaire was used to explore the students’ opinions towards learning speaking through task based learning. The observation was used to assess the process of task based learning implemented in speaking lessons.
    • Luận văn thạc sĩ ngôn ngữ
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn khoa học: TS. Phạm Lan Anh
    • Tác giả: Lê Thị Kim Dung
    • Số trang: 123
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Khoa ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên 2018
    Link Download
    http://tailieudientu.lrc.tnu.edu.vn...h-lop-11-tai-truong-thpt-diem-thuy-73657.html
    https://drive.google.com/uc?id=1KYN9rQ6ebBURIVpr7oxRaD705TUzA5uS
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page