Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu So Sánh Sự Do Dự Và Dè Dặt Được Thể Hiện Thông Qua Phương Tiện Ngôn Điệu Trong Tiếng Anh

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Mar 31, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-31_21-30-37.png
    Nghiên Cứu So Sánh Sự Do Dự Và Dè Dặt Được Thể Hiện Thông Qua Phương Tiện Ngôn Điệu Trong Tiếng Anh Và Các Hình Thức Diễn Đạt Tương Đương Trong Tiếng Việt
    For many people, learning English is uneasy and mastering it is more difficult. Some people underestimate that a learner only needs to have a treasury of vocabulary or good knowledge of grammar, he can speak English fluently. It is a concerning problem in teaching and learning a foreign language at schools, universities and centers because it causes learners to waste much more time and effort while the achievements are not up to their expectations. At English lessons, there exist many situations in which teachers ask students to answer the questions or read a text aloud, the students feel embarrassed and shy even they only response in whisper or murmur. It is not because they do not have any vocabulary in their mind or they do not know how to arrange words in a correct grammar. But the fact that students are afraid of pronouncing words wrongly or making mistakes. These phenomena directly or indirectly hinder the effectiveness and motivation of learning a foreign language.
    • Luận văn thạc sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Hương Giang
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hiền
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1014597
    https://nitro.download/view/2F6E4BA5772AD21
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page