Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Về Vai Trò Và Việc Sử Dụng Ngôn Ngữ Thứ Nhất Trong Các Lớp Học Tiếng Anh Cơ Bản

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Mar 31, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-31_22-57-37.png
    Nghiên Cứu Về Vai Trò Và Việc Sử Dụng Ngôn Ngữ Thứ Nhất Trong Các Lớp Học Tiếng Anh Cơ Bản Ở Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội
    Among a number of experts in the field of second language acquisition, there are increasing contradicting views about whether to use the mother tongue of the students (L1) in the foreign language (L2) classroom or learning environments. The monolingual approach suggests that the target language ought to be the sole medium of communication, implying the prohibition of the native language would maximize the effectiveness of learning the target language. However, there seems to be an increasing conviction that the first language (L1) has a necessary and facilitating role in the second and foreign language (L2) classroom.
    • Luận văn thạc sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn: Hà Cẩm Tâm
    • Tác giả: Đỗ Thị Khánh Vân
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1014545
    https://nitro.download/view/2AC69F6AAA097E4
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page