Luận Văn Thạc Sĩ Phân Tích Các Chiến Lược Lịch Sự Được Giảng Viên Và Sinh Viên Sử Dụng Trong Lớp Tiếng Anh

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by quanh.bv, Mar 13, 2020.

  1. quanh.bv

    quanh.bv Administrator Quản Trị Viên

    [​IMG]
    Phân Tích Các Chiến Lược Lịch Sự Được Giảng Viên Và Sinh Viên Sử Dụng Trong Lớp Tiếng Anh Tại Khoa Ngoại Ngữ - Đại Học Thái Nguyên
    Over the last four decades, together with many other aspects of pragmatics, politeness is one of the most popular areas. It has been traditionally studied on the basis of ordinary conversation. Studies on politeness have been recently conducted worldwide especially in the area of sociolinguistics and anthropolinguistics. First illuminated by Brown & Levinson (1987) with the idea of “face-saving view”, politeness issues have been further explored in many different languages and contexts. According to Yule (1996), politeness strategies are very important to investigate as it is used by people in their social interactions and in the specific contexts, knowing what to say, how to say, when to say, and to be with other people.
    • Luận văn thạc sĩ ngôn ngữ
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn khoa học: TS. Bùi Thị Hương Giang
    • Tác giả: Đàm Thị Quỳnh
    • Số trang: 89
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Khoa ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên 2019
    Link Download
    http://tailieudientu.lrc.tnu.edu.vn...hoa-ngoai-ngu-dai-hoc-thai-nguyen-135259.html
    https://drive.google.com/uc?id=1coBRp_mXQ5qA7F1QWdruwmSyLbx5aN61
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page