Luận Văn Thạc Sĩ Phân Tích Cấu Trúc Chủ Đề Để Tạo Liên Kết Mạch Lạc Trong Các Bài Luận Tiếng Anh

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_22-25-29.png
    Phân Tích Cấu Trúc Chủ Đề Để Tạo Liên Kết Mạch Lạc Trong Các Bài Luận Tiếng Anh Của Sinh Viên Năm 4 Khoa Anh, Trường Đại Học Ngoại Ngữ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    Coherence seems to be a key indicator of the text quality as it deals with the global and local meanings and the deep organizational logic of the text. The more coherent the texts are, the higher the text quality achieves. In general, evaluating the text coherence is supposed as problematic because coherence has been considered to be a subjective and hazy concept which is hard to learn and teach (Lee, 2002). As Halliday and Hassan (1976) indicated, the distinction between a text and a collection of unrelated sentence is a matter of degree; therefore, the holistic evaluation is quite subjective in measuring text quality because it lacks reliability and validity for not indicating particular strengths and weaknesses of learner texts. However, subjective reader‟s evaluation on text is still a dominant method in evaluating the text in teaching contexts.
    • Luận văn thạc sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hồng
    • Số trang: 86
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1063045&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/4A7ED9298EFB6D7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page