Luận Án Tiến Sĩ Phân Tích Diễn Ngôn Phê Phán Trong Giáo Dục - Hình Ảnh Tư Tưởng Nào Được Xây Dựng Qua Ngôn Ngữ

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Mar 17, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-17_21-48-21.png
    Phân Tích Diễn Ngôn Phê Phán Trong Giáo Dục - Hình Ảnh Tư Tưởng Nào Được Xây Dựng Qua Ngôn Ngữ Của Một Giáo Trình Dạy Tiếng Anh
    Foreign language teaching is not merely the introduction of a language but also the transmission of values and ideologies. Language teachers do not only aim at learners’ language competence and performance but also the attitudes and behaviors of the learners towards their language speakers’ community. Language educators provide the students with the linguistic rules and the social rules governing the language, the values underlying such language and the social contexts from which that language emerges. For a foreign language course-book, the designers should consider the linguistic knowledge, the teaching and learning methods and the ways the teachers and students view and interact with the world “out there”.
    • Luận án tiến sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Hòa
    • Tác giả: Cao Duy Trinh
    • Số trang: 243
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1057986
    https://nitro.download/view/196157BBEB5BA74
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page