Luận Văn Thạc Sĩ Phân Tích Miêu Tả Đặc Điểm Ngôn Ngữ Khẩu Hiệu Quảng Cáo Một Số Sản Phẩm Thức Ăn Và Đồ Uống

Discussion in 'Chuyên Ngành Ngôn Ngữ Anh' started by nhandanglv123, Mar 29, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-29_22-47-21.png
    Phân Tích Miêu Tả Đặc Điểm Ngôn Ngữ Khẩu Hiệu Quảng Cáo Một Số Sản Phẩm Thức Ăn Và Đồ Uống
    Nowadays, in a developed world, thousands of new products and services are introduced each day, which makes advertising become a real art - the art of informing, persuading customers and deeply embedding into their minds. According to Bovée et al. (1995:16-20), advertising has never been as ubiquitous as it is nowadays. Language in advertising is typified by a slogan which is present in every advertisement. Slogans can be considered the heart of advertisements wherever they appear. Angela Goddard in her book “The language of advertising” titles these slogans the hooks which she calls “the initial piece of attention-seeking verbal language used to draw the reader in” (Goddard, 1998:106).
    • Luận văn thạc sĩ ngữ văn
    • Chuyên ngành Ngôn ngữ Anh
    • Người hướng dẫn: Kiều Thị Thu Hương
    • Tác giả: Bùi Thị Kim Ngân
    • Số trang: 80
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1014691
    https://nitro.download/view/6891283BE7EED04
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page