Luận Văn Thạc Sĩ Sự Hài Lòng Của Khách Hàng Về Chất Lượng Dịch Vụ Internet Banking Của Ngân Hàng TMCP Đầu Tư

Discussion in 'Chuyên Ngành Quản Trị Kinh Doanh' started by quanh.bv, Feb 1, 2018.

  1. quanh.bv

    quanh.bv Administrator Quản Trị Viên

    [​IMG]
    Sự Hài Lòng Của Khách Hàng Về Chất Lượng Dịch Vụ Internet Banking Của Ngân Hàng TMCP Đầu Tư Và Phát Triển Việt Nam - Chi Nhánh Sở Giao Dịch 1
    IB is an electronic banking service used to query account information and make transactions via Internet. The biggest benefit of IB is the convenience and minimized costs as well as the time of banking transactions. IB services make it easy and convenient for people to make transfers, bill payments, query account information, buy online... within minutes from a computer or a handheld devices. As one of the most effective distribution channels for retail banking services in the modern life, IB has played an important role in commercial banks in Vietnam. It is estimated that in just 3 years, by the end of 2013, the number of IB subscribers increased by 45%. Up to now, about 40 banks have announced the implementation of IB systems at different levels (SBV, 2012).
    • Luận văn thạc sĩ kinh tế
    • Chuyên ngành Quản trị kinh doanh
    • Người hướng dẫn khoa học: TS. Hoàng Anh Tuấn
    • Tác giả: Nguyễn Tiến Dũng
    • Số trang: 101
    • Kiểu file: PDF
    • Ngôn ngữ: Tiếng Anh
    • Đại học Quốc gia 2017
    Link Download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1068821
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     
    Last edited: Feb 1, 2018

Share This Page