Luận Văn Thạc Sĩ Ảnh Hưởng Của Các Chủ Đề Đọc Tới Sự Động Lực Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh Trường THPT Vĩnh Bảo

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_10-25-51.png
    Ảnh Hưởng Của Các Chủ Đề Đọc Tới Sự Động Lực Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh Trường THPT Vĩnh Bảo, Hải Phòng
    Krashen & Terrel (1983:131) state that “Reading may contribute significantly to competence in a second language. There is good reason, in fact, to hypothesize that reading makes a contribution to overall competence, to all four skills”. Reading is one of the major skills of learning a second or foreign language and it has a prominent position in the design of a foreign language teaching program. Reading skill helps the students to increase their knowledge of English through exposure to language expressions, and structures, and language contents as well. Therefore, teaching reading is gaining more attention from both language teachers and language teaching materials developers.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Mai Hữu
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thúy Minh
    • Số trang: 52
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006499
    https://nitro.download/view/CE9E00F0F35EB89
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page