Luận Văn Thạc Sĩ Ảnh Hưởng Của Chương Trình Đọc Rộng Đối Với Khả Năng Phát Triển Từ Vựng Của Sinh Viên Năm Thứ Hai

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-1_11-14-3.png
    Ảnh Hưởng Của Chương Trình Đọc Rộng Đối Với Khả Năng Phát Triển Từ Vựng Của Sinh Viên Năm Thứ Hai Không Chuyên Ngữ Trường Đại Học Hà Hoa Tiên
    Ha Hoa Tien University first implements the extensive reading program to improve students‘ vocabulary acquisition in March, 2014. This calls for the need to access the program to create a better path for the program in the future. Therefore, the study is conducted to evaluate the effectiveness of the extensive reading program on the second year non-English majors‘ vocabulary acquisition. In this case study, the data are collected by a vocabulary test and a survey questionnaire for students. The results show that the program has the effectiveness on the second year non-English major students‘ vocabulary acquisition at Ha Hoa Tien University. However, there is still room for improvement in terms of facilities, environment, teaching methods for students‘ extensive reading. Based on the findings, the thesis suggests some recommendations to promote the maximum effectiveness of the for students‘ long-term benefits in learning English in general and in acquiring vocabulary in particular.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS Nguyễn Hòa
    • Tác giả: Vũ Thị Thu Giang
    • Số trang: 64
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055574&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/16957BB556BDCB0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page