Luận Văn Thạc Sĩ Ảnh Hưởng Của Tiếng Mẹ Đối Với Kỹ Năng Viết Của Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Tĩnh Gia 2

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_16-16-45.png
    Ảnh Hưởng Của Tiếng Mẹ Đối Với Kỹ Năng Viết Của Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Tĩnh Gia 2
    In recent years, the teaching and learning of English have become a great concern in Vietnam. English is now taught not only at all universities and colleges but also as a basic and compulsory subject at all upper secondary schools, including TG2USS. Writing is one of four skills in language learning process and it is seen as the most difficult and complex language skill because it requires widely perception and needs good understanding on grammar and structures. Along with language knowledge and other three skills, writing is often required and evaluated as a part of the total assessment of tests in two terms of the academic year of upper secondary school. But there is a fact that students usually have a large number of difficulties in expressing their ideas in their English writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Bàng
    • Tác giả: Hà Văn Minh
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011501
    https://nitro.download/view/A0205361AE55094
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page