Luận Văn Thạc Sĩ Ảnh Hưởng Của Việc Đa Dạng Hóa Phương Pháp Giảng Dạy Dựa Trên Phong Cách Học Cá Nhân

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 24, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-24_21-48-19.png
    Ảnh Hưởng Của Việc Đa Dạng Hóa Phương Pháp Giảng Dạy Dựa Trên Phong Cách Học Cá Nhân Đối Với Động Lực Học Của Sinh Viên
    Motivation which has a profound impact on students‟ academic achievement at university is determined by a lot of factors. Among them, students‟ learning style is one of the most important one. The correlation between motivation and learning styles has been documented in a lot of research. This paper reports an action research undertaken in a reading course for second-year English majors in a university in Hanoi, Vietnam. Involving a group of twenty-six sophomores from the same class, this study aims to 1) identify the given class‟s learning styles and current level of academic motivation; 2) project and implement some instructional differentiations upon the students‟ different learning modalities aiming to improve their academic motivation; and 3) evaluate the impact of the psycho-pedagogical intervention on the students‟ motivation level.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thịnh
    • Số trang: 111
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055791
    https://nitro.download/view/EC49DA744B57D0A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page