Luận Văn Thạc Sĩ Ảnh Hưởng Của Việc Hướng Dẫn Nhận Xét Bài Viết Cho Bạn Học Tới Hoạt Động Phản Hồi Bài Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_11-3-45.png
    Ảnh Hưởng Của Việc Hướng Dẫn Nhận Xét Bài Viết Cho Bạn Học Tới Hoạt Động Phản Hồi Bài Viết Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất, Khoa Sư Phạm Tiếng Anh, Trường ĐHNN, ĐHQG Hà Nội
    In Vietnam, the teaching of English as a foreign language begins formally from as early as the elementary level up to the tertiary level and is regarded as one of the most important academic subjects at all levels‘ curricula. In teaching English, attention is paid to all four skills in second language acquisition though it is not equal. Not until reaching tertiary level can students learn writing in a systematic way. From my two year-experience as a university instructor of English, specialized in teaching writing to freshmen at University of Languages and International studies, Vietnam National University (ULIS – VNU), I recognized that the students faced many difficulties in this important subject. To help them overcome those problems, at first, as any novice teachers, I tried my best to correct or give comments to all my students‘ problems in their writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Lưu Ngọc Ly
    • Số trang: 94
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005960
    https://nitro.download/view/0B7206ECB77CB06
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page