Luận Văn Thạc Sĩ Ảnh Hưởng Từ Phản Hồi Của Giáo Viên Tới Động Lực Học Tập Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_15-5-34.png
    Ảnh Hưởng Từ Phản Hồi Của Giáo Viên Tới Động Lực Học Tập Của Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trong Giờ Học Nói - Một Nghiên Cứu Tìm Hiểu Tại Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ Hà Nội
    Speaking is "the most important aspect of learning a second language" (Nunan, 1989). It plays a vital role because it is the first step to identify who know or does not know a language. Pattison (1992) confirms that when people speak of knowing or learning a language, they actually mean that they are able to speak the language. It is clear that by mastering the speaking skills, people can carry out the conversation with other people, give the ideas and exchange the information. Recognizing its importance, Vietnamese learners try their utmost to master speaking skills with the hope to improve their language competence. However, not all students have succeeded in it. Many fail because learning a language is considered a complex process, which is often affected by many factors such as attitude, age, intelligence, learning environment, etc. Among them, motivation is believed to have great impact on success or failure of a language learner. As a result, motivation has become a key issue in language learning in general and in speaking in particular and has become the subject of many studies for a long time.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phan Thị Vân Quyên
    • Tác giả: Trương Thị Hương
    • Số trang: 51
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011509
    https://nitro.download/view/E573A2749728B2C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page