Luận Văn Thạc Sĩ Áp Dụng Đường Hướng Viết Như Một Quá Trình Để Nâng Cao Kĩ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 12

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-2_16-6-19.png
    Áp Dụng Đường Hướng Viết Như Một Quá Trình Để Nâng Cao Kĩ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 12 Trường THPT Quảng Xương 1
    This study looks into the effectiveness of using process writing to improve 12th graders‘ writing skill in English classrooms at Quảng Xƣơng 1 secondary school. The study investigates students‘ participation in process writing, their improvement in writing ability, together with useful implications to the teaching of writing skill at secondary schools. Twenty students of 12th grade class participated in the study. The findings show that the implementation of process writing in teaching writing can improve students‘ writing quality. Students made many errors in the first drafts. Nonetheless, after receiving the teacher‘s feedback and rewriting the drafts, students made significant improvements in their writing. The study concludes by recommendations of using process writing in teaching composition at high schools.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Huy Kỷ
    • Tác giả: Lê Thị Yến
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055309&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/67A3D6855926C66
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page