Luận Văn Thạc Sĩ Các Chiến Lược Sinh Viên Trung Tâm Đào Tạo Và Hợp Tác Quốc Tế, Trường Đại Học Điện Lực Sử Dụng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 7, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-7_11-11-11.png
    Các Chiến Lược Sinh Viên Trung Tâm Đào Tạo Và Hợp Tác Quốc Tế, Trường Đại Học Điện Lực Sử Dụng Trong Giai Đoạn Trước Khi Viết
    It goes without saying that a good beginning is half the battle. Accordingly, pre-writing strategies are considered an essential tool for students, especially third-year students at Electric Power University who have not been familiar with academic writing. In order to carry out this research project, 50 students were involved in this study to bring various and critical viewpoints about the main aspect of pre-writing skill illustrated by the term “strategies”. Using two research methods including quantitative and qualitative and two instruments including questionnaire and semi-structured interview, the study attempts to answer to the question: “What strategies are used by students at the Center for International Cooperation and Training, Electric Power University, at the pre-writing stage?” The results shared that the strategies students at Center for International Cooperation and Training, Electric Power University use at the pre-writing stage include brainstorming, outlining, talking it out, categorizing and clustering. Meanwhile, they rarely or never use journaling, questions-asking, branching and free-writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Mai Thị Thủy
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052895
    https://nitro.download/view/306E6881C314B27
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page