Luận Văn Thạc Sĩ Các Vấn Đề Giáo Viên Gặp Phải Trong Việc Dạy Viết Cho Sinh Viên Chuyên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_22-4-10.png
    Các Vấn Đề Giáo Viên Gặp Phải Trong Việc Dạy Viết Cho Sinh Viên Chuyên Tiếng Anh Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội Và Một Vài Hướng Giải Quyết
    Of all four language skills, writing seems to be the most difficult one for both learners and teachers. It requires both good communicative competence and logical thinking. Despite these requirements, writing is very necessary. In language learning process, it helps learners not only improve other skills but promote their ways of thinking as well. Therefore, teaching writing plays a fundamental role in teaching and learning English as a second/foreign language. However, there exist lots of problems in teaching writing, especially at Hanoi University of Industry (HaUI), where the author of this thesis works. Most of the teachers, particularly teachers teaching writing to English major students, find it uneasy to motivate their students to write, to make their writing lessons more interesting and so forth. In spite of these obstacles, there is a lack of studies on teaching writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Thu Lệ Hằng
    • Tác giả: Bùi Hồng Vân
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005751
    https://nitro.download/view/57B5A6A410DE6A6
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page