Luận Văn Thạc Sĩ Cách Giáo Viên Khai Thác Sách Giáo Khoa - Khảo Sát Tại Trường THPT Vĩnh Tường, Vĩnh Phúc

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_10-43-24.png
    Cách Giáo Viên Khai Thác Sách Giáo Khoa - Khảo Sát Tại Trường THPT Vĩnh Tường, Vĩnh Phúc
    According to Richards (2005), textbooks are the core element of most language programs. They are expected to provide teachers and learners with all the essentials of a subject or the general outline of a course. In many cases, textbooks are the main source of the language input the students receive and the language practice which occurs in classroom. For the inexperienced teachers, the textbook can guide them how to plan and teach the lessons. There are assumptions saying that textbooks have their own negative effects on language teaching and learning (Hutchinson & Torres, 1994) but they are still an important component of almost every language program.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Hoàng Long Biên
    • Tác giả: Phạm Thị Minh Tâm
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006278
    https://nitro.download/view/3DB3A138F6EFE90
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page