Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Các Hoạt Động Nói Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 10 Cho Học Sinh Trường THPT Gia Lộc

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_15-46-37.png
    Đánh Giá Các Hoạt Động Nói Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 10 Cho Học Sinh Trường THPT Gia Lộc Theo Đường Hướng Giao Tiếp
    The purpose of this study is to evaluate the speaking activities in the speaking lessons of the English Language textbook Tiếng Anh 10 currently used at Gia Loc high school, Hai Duong. It attempts to find out if the speaking activities in this book have fulfilled the principles of Communicative Language Teaching. The study also seeks to evaluate the suitability of these activities for grade 10 students in this school and to make some suggestions for adaptation. For this purpose, a content analysis is employed to analyze the speaking lessons with criteria developed on the basis of CLT principles. In addition, a 10- item questionnaire was prepared by the writer to examine the suitability of the speaking lessons for students at Gia Loc high school. 227 grade 10 students were asked to reflect on the questions by checking one of the five options included and three teachers of English were interviewed for in depth information.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lâm Quang Đông
    • Tác giả: Nguyễn Hoàng Đô
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1060412&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/183B636AC797833
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page