Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Các Hoạt Động Tiền Đọc Của Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 11 Mới

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 7, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-7_10-10-34.png
    Đánh Giá Các Hoạt Động Tiền Đọc Của Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 11 Mới Nhằm Tạo Động Lực Và Nâng Cao Kết Quả Đọc Của Học Sinh
    This research investigated whether adaptation of pre-reading activities increased the classroom motivation, involvement as well as reading performance of learners at an upper-secondary school. The main methods were employed in this study namely document analysis, students survey questionnaire, teachers interview, classroom observation and pre-test post-test experimental design. Eighty four students selected from two classes (11A3 was employed as the control group and 11A5 as the experimental group) at Dao Duy Tu high school were used for the study. The students selected were made up of both male and female. The findings revealed that pre-reading activities in the textbook were too monotonous to get students involved in the reading lesson. Students and teachers were not in favor of these activities available in the current textbook.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Phạm Thị Thanh Thùy
    • Tác giả: Hoàng Thị Tâm Thành
    • Số trang: 99
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052905
    https://nitro.download/view/C342B7F0313ABE6
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page