Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Chương Trình Học Tiếng Anh Chuyên Ngành Theo Mô Hình Kết Hợp Trực Tiếp

Discussion in 'Chuyên Ngành Giáo Dục' started by nhandanglv123, Feb 22, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    [​IMG]
    Đánh Giá Chương Trình Học Tiếng Anh Chuyên Ngành Theo Mô Hình Kết Hợp Trực Tiếp - Trực Tuyến Dành Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Chuyên Ngành Hóa Học Tại Một Trường Đại Học Ở Hà Nội
    The continual growth of technology enhances the development of English teaching and learning, especially ESP blended learning programs in higher education, which can improve the communicative environments for Vietnamese students. However, the effectiveness of this program is not clearly recognized. This paper aims at evaluating the effectiveness of an ESP blended learning program for second-year students majoring in Chemistry in a university in Hanoi, finding the difficulties which teachers and students have to encounter during teaching and learning this program. Based on which some recommendations were suggested to design a better learning and teaching program.
    • M.A MINOR THESIS
    • Field: English Teaching Methodology
    • Code: 8140231.01
    • Author: Đào Thị Hoa
    • Supervisor: Trần Thị Thu Hiền, Ph.D
    • Page: 79
    • File PDF-TRUE
    Link download
    https://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/89492
    https://drive.google.com/uc?id=1UBVPv3p9Y-5FiEChiB3TXJAznwG1RE-4
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page