Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Chương Trình Hợp Tác Giáo Dục Việt - Mỹ Tại Trường Trung Học Cơ Sở Đoàn Thị Điểm

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_11-55-40.png
    Đánh Giá Chương Trình Hợp Tác Giáo Dục Việt - Mỹ Tại Trường Trung Học Cơ Sở Đoàn Thị Điểm
    In recent years, especially after Vietnam’s entry into the WTO and the becoming of English as an international language, there has been an unprecedented increase in English learning. Along with this surge in interest for English language learning is the increasing demand for native speakers and foreign educational program. In addition, the Education and Training Ministry has cooperated in delivery of foreign language courses in Vietnam. One of the priorities in Vietnam is “overseas studies at home” hence, there have been independent or joint- venture schools established to implement such cooperation program such as Hanoi International School, UN School, South International School, Grammar school- Ho Chi Minh City and Japanese primary School. According to “Sai Gon Giai Phong Online”, the number of students enrolls the international school or foreign education program has been increasing the past two years.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phùng Hà Thanh
    • Tác giả: Trần Thị Tuyết
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005807
    https://nitro.download/view/C0C491F5AAFD983
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page