Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Chương Trình Môn Viết Của Năm Thứ Nhất Và Năm Thứ Hai Cho Sinh Viên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-12_11-34-16.png
    Đánh Giá Chương Trình Môn Viết Của Năm Thứ Nhất Và Năm Thứ Hai Cho Sinh Viên Tiếng Anh Tại Đại Học Ngoại Ngữ - Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    Curriculum development has always been intensely attended by educators and teachers because a good curriculum can guarantee the success of a course. Curriculum reforms have been carried out very often in education in general and English Language teaching in particular to make it up-to-date and efficient. After teaching students of English of the first and second year students at Hanoi University of Languages and International studies, Vietnam National University (HULIS-VNU) I have found out some unreasonable things in the writing curriculum in general and course book in particular. For example, students of the first year are required to master complicated types of writing like summary and reflection while they are supposed to reach level 2 of ALTE.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Lê Diễm Phúc
    • Số trang: 133
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005961
    https://nitro.download/view/B747911C744417D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page