Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Của Giáo Viên Và Học Sinh Về Chất Lượng Sách Giáo Khoa Mới Tiếng Anh 11

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_10-27-34.png
    Đánh Giá Của Giáo Viên Và Học Sinh Về Chất Lượng Sách Giáo Khoa Mới Tiếng Anh 11 - Nghiên Cứu Tại 3 Trường Trung Học Phổ Thông Ở Tỉnh Quảng Ninh
    Decisions related to textbook selection and evaluation are of great importance. The purpose of this study is to evaluate the new Tiếng Anh 11 compiled under the Project 2020 used at several piloted high schools in Quang Ninh province by getting feedback from both students and teachers. For this purpose, a 48-item questionnaire for students and a 53-item questionnaire for teachers were developed about the physical features and organization, textbook contents (topics, texts, activities, skills, pronunciation, grammar, vocabulary), and supplementary materials, teacher’s book, objectives and curriculum fit. 160 students in piloted classes and 6 high school English teachers using the new textbook in three top high schools in Quang Ninh province were asked to reflect on the questions by checking one of the five options included. After, the interviews were conducted with 10 students and 4 teachers with more than five years of teaching experience to discuss in detail.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Bùi Bích Phương
    • Số trang: 104
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2017
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1068607&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/F619302F1FBD318
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page