Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Của Học Sinh Về Các Hoạt Động Đọc Hiểu Trong Sách Tiếng Anh 12 Nâng Cao

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_9-43-6.png
    Đánh Giá Của Học Sinh Về Các Hoạt Động Đọc Hiểu Trong Sách Tiếng Anh 12 Nâng Cao
    In the age of globalization the status of English has been enhanced. As Richard (1985:1) reminds us the current state of English has turned a significant percentage of the world population into part time users or learners of English. This is also true for Vietnam in the new social context with the recent economic renovation, the participation in WTO as well as regionalization and globalization. There has been increasing demand for mastering English. The teaching and learning English in high secondary school is most prioritized by the MOET. The old set of textbooks which was used for a long time has been replaced by the new one in 2002 which is claimed to incorporate the latest methodology in second language teaching. The introduction of the new textbooks is considered the first step towards the achievement of better quality of education. The objectives of the books have been adjusted for a better use of English “as a tool of communication at basic level in terms of listening, speaking, reading and writing” (Hoang et al., 2006a:33).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Vũ Thị Kim Thanh
    • Số trang: 63
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005700
    https://nitro.download/view/C8AF3FAA54FEA5C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page