Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Dự Án Khám Phá Nghề Nghiệp Trong Chương Trình Thành Công Học Đường

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_22-1-20.png
    Đánh Giá Dự Án Khám Phá Nghề Nghiệp Trong Chương Trình Thành Công Học Đường Qua Sự Thay Đổi Thái Độ Và Kiến Thức Của Sinh Viên - Nghiên Cứu Cá Thể
    Evaluation is a tool which helps systematically identify the „merit‟ or „worth‟ of a program so as to reduce „uncertainty in decision‟ and „facilitate positive change‟ for advantages (Mertens, 1999, as cited in Mertens, 2005, p.48). In other words, program evaluation is really critical; however, according to several scholars (Poel, 2009; Royse, Thyer, and Padgett, 2010) it has rarely been undertaken. The reasons for avoiding it have not been officially revealed by researchers, but they may include the concern that conducting evaluations take time and attention away from the course content. The situation may be the same with University of International Languages and Studies (ULIS), where a large number of courses are internally designed by its staff, but just a few evaluations of their programs and projects have been undertaken. As such, it is considerably beneficial to take evaluative research into consideration for the case of ULIS.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Nguyễn Thị Chi
    • Số trang: 97
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006429
    https://nitro.download/view/B7460E91B912CF4
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page