Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Giáo Trình English Written Proficiency - Intermediate 1 Dùng Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_14-59-1.png
    Đánh Giá Giáo Trình English Written Proficiency - Intermediate 1 Dùng Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Tại Khoa Ngoại Ngữ, Đại Học Thái Nguyên
    English language teaching materials in general and textbooks in particular, together with students, teachers, teaching methods and evaluation, are the five important components in language instruction. Although some scholars argue that textbooks limit teachers and students’ creativeness, few teachers entering a classroom without a textbook which provides them with contents and learning activities to be conducted in the class. According to Hutchinson and Torres (1994), a text book is “an important means of satisfying the range of needs that emerge from the classroom and its wider context.”
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Vũ Thị Thu Thuỷ
    • Tác giả: Trần Thị Thu Trang
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011786
    https://nitro.download/view/79CD6A620113695
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page