Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Giáo Trình Lifelines Dành Cho Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Nhất Trường Đại Học Hải Phòng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_9-50-9.png
    Đánh Giá Giáo Trình Lifelines Dành Cho Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Nhất Trường Đại Học Hải Phòng
    Textbooks are a key component in most language programs. They may provide the basis for the content of the lessons, the balance of skills taught and the kinds of language practice the students take part in (Richards, 2001:35). Allwright (1981:5-18) also emphasizes that textbooks are too inflexible to be used directly as instructional material, they should give teachers rationales for what they do. From O‟Neill‟s points, in many cases, teachers and students rely heavily on textbooks and they determine the components and methods of learning. Students learn what is presented in the textbook and the way the textbook presents material is the way students learn it. Thus, according to Minh (2007) “textbook should be carefully evaluated and selected before being used for a language program. Textbook evaluation helps the managerial and teaching staff select the most appropriate materials available for a particular course. It also helps to identify the strengths and weaknesses of a particular textbook that is already in use”.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Hoàng Xuân Hoa
    • Tác giả: Trần Thị Chung Oanh
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005729
    https://nitro.download/view/ABCD0E640B4D1C8
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page