Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Giáo Trình Solutions Upper-Intermediate Dùng Cho Học Sinh Chuyên Anh Lớp 10 Tại Trường THPT

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_10-58-10.png
    Đánh Giá Giáo Trình Solutions Upper-Intermediate Dùng Cho Học Sinh Chuyên Anh Lớp 10 Tại Trường THPT Chuyên Ngoại Ngữ, Đại Học Ngoại Ngữ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    The purpose of this study is to gauge the suitability of a coursebook titled “Solutions Upper-intermediate” for students‟ levels of English and general expectations in terms of the content and language skills. Following that, the teaching-listening situation can be identified and unsuitable content will be adapted. Quantitative and qualitative data are obtained through questionnaires with 70 students and semi-structured interviews with 4 teachers, in which survey questions are developed based on the students‟ general expectations and MOET‟s criteria. Quantitative data in the questionnaires are calculated manually into rounded percentages to answer two research questions. Qualitative data from “Comments” in the questionnaires with the students and from interviewed teachers are used to contribute more information to the answers to the research questions.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. Nguyễn Hòa
    • Tác giả: Nguyễn Thị Phương
    • Số trang: 78
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1063005&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/89D3F91C4ED90D6
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page