Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Giáo Trình Tiếng Anh Chuyên Ngành Chế Biến Món Ăn Cho Học Sinh Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_11-19-49.png
    Đánh Giá Giáo Trình Tiếng Anh Chuyên Ngành Chế Biến Món Ăn Cho Học Sinh Năm Thứ Nhất Ngành Chế Biến Món Ăn Tại Trường Trung Cấp Nghiệp Vụ Và Công Nghệ Hải Phòng
    As a key area in English Language Teaching (ELT), the significance of material design and evaluation has grown steadily. Evaluation is basically a matching process, which concerns matching learners’ needs to available solutions (Hutchinson & Waters, 1987. p. 97). Low (1987, p. 21) reminds us that “teachers generally need to screen materials, in order to predict their suitability for particular classes”. Thus, material evaluation is a decisive way to question and develop our own ideas as to what is required. Another benefit is through identifying strengths and weaknesses in coursebooks, optimum use can be made of strong points, and weaker points can be adapted or substituted from other books (Cunningsworth, 1995, p. 14). At present, there are not many coursebooks on cooking for students of cooking classes at vocational schools in Vietnam in general and at my school in particular.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Hạnh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Ngọc Châu
    • Số trang: 74
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005635
    https://nitro.download/view/D2940286D9F6741
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page