Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Hiệu Quả Của Chương Trình Tiếng Anh Trực Tuyến Như Một Phần Của Chương Trình Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 10, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-10_15-19-3.png
    Đánh Giá Hiệu Quả Của Chương Trình Tiếng Anh Trực Tuyến Như Một Phần Của Chương Trình Tiếng Anh Đối Với Sinh Viên Không Chuyên Năm Thứ Hai Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội
    As the era of information technology has come with significant contribution to education, especially to teaching and learning foreign languages, computers have become one of the most dominant devices in the development and delivery of audio-visual products, multimedia presentations, visual materials and end-user software. Opportunities such as Internet access, distance learning capabilities, and applications software are tools of the new millennium and they are often used to make the educational environment more relevant, rich and rewarding (Ennis-Cole & Lawhon, 2004). Belz (2003) also affirms that Internet communication tools are used to promote the development of not only foreign language linguistic competence but also intercultural competence. Riley (2000, as cited in Yilmaz & Orhan, 2010) emphasizes that teaching and learning that use technology effectively can lead to a greater academic achievement and make a real difference in the lives of students.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Khoa Anh Việt
    • Tác giả: Bùi Thị Thu Giang
    • Số trang: 68
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1012150
    https://nitro.download/view/3595DD990280FE0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page