Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Phần Viết Trong Chương Trình Sách Giáo Khoa Lớp 12 Về Mặt Nội Dung Và Phương Pháp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_22-50-25.png
    Đánh Giá Phần Viết Trong Chương Trình Sách Giáo Khoa Lớp 12 Về Mặt Nội Dung Và Phương Pháp - Nghiên Cứu Tại Trường THPT Uông Bí, Tỉnh Quảng Ninh
    Nowadays English has become increasingly important as a means of global communication and a bridge to mankind‟s knowledge. In the process of global integration, the teaching and learning English has become a great concern in Vietnam. Therefore, the government has changed the curriculum in order to train the cit izens who can use English for communicative purposes. By doing this, in 2002 the Ministry of Education and Training (MOET) announced a new textbook project for upper secondary school level. The new textbooks comprised two sets. Set 1, unofficially called “sách chuẩn” (i.e “standard textbooks”, was intended for students pursuing Ban cơ bản (i.e. The non-specialization program) and Ban tự nhiên (i.e. specialization in sciences). Set 2, unofficially called “Sách nâng cao”(i.e. advanced textbooks), was intended for Ban xã hội (i.e. specialization in social sciences and humanities). Each set comprised of three books, from English 10 to English 12.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Hoàng Xuân Hoa
    • Tác giả: Trần Thị Hằng
    • Số trang: 68
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005741
    https://nitro.download/view/591ECE318B8C288
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page