Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Sự Phức Tạp Của Các Hoạt Động Nghe Trong Giáo Trình New Headway Pre- Intermediate

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_22-18-50.png
    Đánh Giá Sự Phức Tạp Của Các Hoạt Động Nghe Trong Giáo Trình New Headway Pre- Intermediate Dành Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội
    This study was conducted to obtain knowledge about the evaluation of listening task complexity in the coursebook New Headway Pre- intermediate used for non- major English students at Hanoi University of Industry (HaUI) from the perspectives of the users of the material (i.e. non- major English students and their listening teachers). It took into consideration the needs in listening tasks of the target students in order to suggest changes for the improvements for teaching listening skill to non- major English students at HaUI. The participants included 100 students chosen randomly among non- English major students at HaUI and 20 teachers who were in charge of teaching English for non- major English students. Two survey questionnaires were employed to discover the participants‟ perspectives of the students‟ needs in listening tasks and how listening tasks met these needs. Both quantitative and qualitative methods were used to analyse data obtained from the aforementioned data collection instruments.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Phan Văn Quế
    • Tác giả: Bùi Phương Thảo
    • Số trang: 69
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1063047&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/FDC7F9DA174CA5D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page