Luận Văn Thạc Sĩ Đánh Giá Tác Động Của Bài Kiểm Tra Tiếng Anh Thương Mại Cuối Kỳ Dành Cho Sinh Viên Năm Thứ 2

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_21-45-57.png
    Đánh Giá Tác Động Của Bài Kiểm Tra Tiếng Anh Thương Mại Cuối Kỳ Dành Cho Sinh Viên Năm Thứ 2 Trường Đại Học Kinh Tế - ĐHQGHN Đến Việc Giảng Dạy Của Giáo Viên Bộ Môn Tiếng Anh Kinh Tế - Khoa Tiếng Anh ĐH Ngoại Ngữ - ĐHQGHN
    From the early 1960s, English for Specific Purposes (ESP), which is defined by Strevens (1988, p.1) as “a particular case of the general category of specific purpose language teaching”, has grown to become one of the most prominent areas of English Foreign Language Teaching. Hutchinson and Waters (1987, p.19) see ESP as an approach rather than a product, by which they mean that “ESP is an approach to language teaching in which all decisions as to content and method are based on the learner's reason for learning". Also, learners’ needs, the typical feature of ESP, are highlighted by Dudley- Evans, T., and St. John, M. J., 1998, p.123) with the belief that “ESP has as its basis in an investigation of the purposes of the learner and the set of communicative needs arising from those needs”. Since emphasis is laid on learners’ needs, in discussing ESP teaching, a number of factors must be taken into consideration such as motivation, learning strategies, etc. Also, due attention should be paid to issues closely related to any language courses such as syllabus design, materials development, methodology, assessment, etc.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Phạm Thu Hà
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005756
    https://nitro.download/view/6D839D55FBF90F2
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page