Luận Văn Thạc Sĩ Dạy Cặp Như Một Phương Tiện Phát Triển Nghề Nghiệp - Quan Điểm Của Người Tham Gia

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_11-28-48.png
    Dạy Cặp Như Một Phương Tiện Phát Triển Nghề Nghiệp - Quan Điểm Của Người Tham Gia
    With the development of regional integration and global participation, the quality of education is becoming an urgent need to the Ministry of Education and Training as well as the government. Since the Vietnamese government sees the quality of teachers as the major factor in improving education, it is setting targets for the general reform of cirriculum and teaching methods in all educational establishments. There have been many annual education workshops, conferences, researches conducted in many universities in order to help teachers sustain high quality performance in their teaching career and encourage them to pursue life-long learning which is vital to their professional development.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đào Thu Trang
    • Tác giả: Trần Kim Tú
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011226
    https://nitro.download/view/219DB0FE29C9270
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page