Luận Văn Thạc Sĩ Dạy Kĩ Năng Viết Ở Lớp Đông Thông Qua Hoạt Động Trợ Giảng Giữa Người Học Với Người Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 18, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-18_10-12-27.png
    Dạy Kĩ Năng Viết Ở Lớp Đông Thông Qua Hoạt Động Trợ Giảng Giữa Người Học Với Người Học Tại Trường Đại Học Kinh Tế-Kỹ Thuật Công Nghiệp
    Numerous methodologies have emerged in the field of education throughout the centuries. One of the methods is peer tutoring “Peer tutoring refers to the concept of students teaching other students in formal or informal learning situations that are delegated, planned or directed by the teacher” ( Wagner( 1982-5)). A lot of researches states that peer tutors are effective in helping students with the different stages of the writing process which is considered to be the most difficulty and complex skill in teaching and learning English language. Moreover, Johnson and Johnson( 1975-37) showed that “ peer tutoring takes the pressure off the teacher by allowing her to teach a large group of students, at the same time, it allows the slow learners the individual attention they need.” Buckholt and Wodarski( 1978-50) added that “ peer tutoring can reduce anxiety caused by vast differences in age, status, and background between students and teachers. A peer tutor can may possible communicate more easily with a student”.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phan Thị Vân Quyên
    • Tác giả: Nguyễn Thị Ngọc Anh
    • Số trang: 69
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006043
    https://nitro.download/view/1F92D59E77D3B8F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page