Luận Văn Thạc Sĩ Dạy Nói Thông Qua Các Hoạt Động Giải Quyết Vấn Đề Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Không Chuyên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-30-43.png
    Dạy Nói Thông Qua Các Hoạt Động Giải Quyết Vấn Đề Cho Sinh Viên Năm Thứ Hai Không Chuyên Tiếng Anh Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ Hà Nội
    With the globalization of trade and economy and the continuing increase of international communication in various fields, English has become the most essential language in the world and it is used by most people from many countries for international communication. That entitled English as a required language for schools in many countries around the world in general, and in Asia in particular. In a country like Vietnam where English is used as a foreign language and up to 98% Vietnamese students choose to study English (among English, Russian, Chinese, French) as a foreign language subject (Do, 2000 quoted in Canh, 2007), Vietnamese educators and administrators are putting big concern in how to improve the quality of English learning and teaching. Moreover, English language teaching focuses on not only in linguistic competence of the language learners but also in the development of their communicative ability.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thụy Phương Lan
    • Tác giả: Đặng Quỳnh Liên
    • Số trang: 69
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006439
    https://nitro.download/view/73EC1A1F465BAF4
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page