Luận Văn Thạc Sĩ Dạy Từ Vựng Cho Học Sinh Tiểu Học Thông Qua Phương Pháp Kể Chuyện

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_10-29-24.png
    Dạy Từ Vựng Cho Học Sinh Tiểu Học Thông Qua Phương Pháp Kể Chuyện
    If a language was a house, vocabulary would be construction material to build up that house. Therefore, needless to say, vocabulary is an essential constituent of the language acquisition. In learning a foreign language, vocabulary plays an important role. It is one element that links the four skills of speaking, listening, reading and writing all together. In order to communicate well in a foreign language, learners should acquire an adequate number of words and should know how to use them accurately.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Phạm Thị Thu Trang
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006498
    https://nitro.download/view/7A1490A838C5E4A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page