Luận Văn Thạc Sĩ Dạy Từ Vựng Tiếng Anh Cho Học Sinh Tiểu Học Qua Việc Ứng Dụng Các Hoạt Động Thể Chất Tổng Thể

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-1_11-50-7.png
    Dạy Từ Vựng Tiếng Anh Cho Học Sinh Tiểu Học Qua Việc Ứng Dụng Các Hoạt Động Thể Chất Tổng Thể
    It has been known that all babies can speak their mother tongue well as their listening comprehension skill develops before speaking skill. In other word, they will be able to speak when they are willing. Basing on the way a baby learns his first language, James Asher, a teacher of psychology of the State University of San Joe developed a teaching method that motivates children to learn a foreign language well. The objectives of this study are to describe the procedure of teaching English Vocabulary to primary school children through application of Total Physical Response activities (TPR) and to justify the importance and effectiveness of using TPR activities in teaching foreign language vocabulary.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Bùi Thị Ngọc Dinh
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055566&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/C278F1041A42AD2
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page