Luận Văn Thạc Sĩ Điều Chỉnh Các Nhiệm Vụ Đọc Hiểu Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 12 Nhằm Nâng Cao Kết Quả Đọc Hiểu

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 7, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-7_11-20-17.png
    Điều Chỉnh Các Nhiệm Vụ Đọc Hiểu Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 12 Nhằm Nâng Cao Kết Quả Đọc Hiểu Của Học Sinh Lớp 12
    In learning a language, students show their different needs as well as different language proficiency. Therefore, materials adaptation can be considered as a very important step in language teaching and learning in general and teaching English reading skill in particular so students will understand the content of reading materials with less frustration. The study aims at investigating students’ opinions about reading tasks in the textbook English 12. Based on students’ opinions about reading tasks, the teacher attempts to find how to adapt them. Then the teacher applied those adapted tasks in teaching English in the classroom to help students of group 12A1 of Kim Bang A high school have more chances to practice reading and improve their reading achievement.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Vũ Thị Thanh Huyền
    • Số trang: 80
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052185
    https://nitro.download/view/CDC518492CCCC57
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page