Luận Văn Thạc Sĩ Điều Chỉnh Các Nhiệm Vụ Đọc Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 12 Cho Phù Hợp Với Học Sinh Có Trình Độ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 10, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-10_15-41-40.png
    Điều Chỉnh Các Nhiệm Vụ Đọc Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 12 Cho Phù Hợp Với Học Sinh Có Trình Độ Khác Nhau Tại Trường THPT Vân Nội, Đông Anh, Hà Nội
    In Exploring second language reading: issues and strategies by Anderson (1999: 1), he affirms that reading is indispensable to learning a second or a foreign language. Once a learner has acquired the skill, he/ she can achieve academic improvement. Despite that importance, the students at Van Noi High School, where the researcher has been teaching English for more than seven years, pay little attention to the skill as well as the reading texts and reading tasks in their textbooks. From the result of a survey conducted by the researcher, the reasons for that problem include the students‟ depreciation of English, their poor knowledge of English, and their avoidance of learning English. What should be done to solve that problem has tormented the researcher and she has thought a lot to find out an answer.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phan Thị Hoàng Yến
    • Tác giả: Nguyễn Thị Trang
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011999
    https://nitro.download/view/1506BB585410F74
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page