Luận Văn Thạc Sĩ Điều Chỉnh Các Nhiệm Vụ Nói Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 10 Nhằm Tăng Hiệu Quả Các Giờ Dạy Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_10-30-1.png
    Điều Chỉnh Các Nhiệm Vụ Nói Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 10 Nhằm Tăng Hiệu Quả Các Giờ Dạy Nói Tại Trường THPT Thượng Cát - Một Nghiên Cứu Điển Hình
    In the teaching context of Thuong Cat High School in Bac Tu Liem, Ha Noi, the adaptation of speaking tasks in the textbook „Tieng Anh 10‟ is necessary because teaching and learning speaking is not usually efficient. The students can hardly take part in speaking tasks seriously though they have the desire to speak English. This mini action research is conducted in order to investigate how adapted tasks help students of low level to get more involved in speaking, as well as improve their language accuracy and fluency. Oral tests together with survey questionnaire and observations are the main instruments of data collection. They are delivered to 40 grade-10 students to collect individual scores, their opinions about speaking tasks in the textbook and their behaviors while doing speaking tasks.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. Nguyễn Hòa
    • Tác giả: Nguyễn Thị Nhung
    • Số trang: 97
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1066370&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/52A890EF2AA4125
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page