Luận Văn Thạc Sĩ Điều Chỉnh Một Số Hoạt Động Nói Trong Sách Tiếng Anh 11 Nhằm Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_13-25-51.png
    Điều Chỉnh Một Số Hoạt Động Nói Trong Sách Tiếng Anh 11 Nhằm Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh Tại Trường THPT Đan Phượng
    Over the past century, English has grown into one of the most popular languages with more than five hundred millions speakers all over the world. In Vietnam, it has become the most popular foreign language in the country and a compulsory subject at school and colleges. In order to improve Vietnamese learners‟ competence to meet the demand of globalization the Ministry of Education and Training (MOET) has also conducted several projects on the reform of teaching methodology at upper- secondary schools. Especially, in 2006, 2007 and 2008 the introduction of new English 10,11,12 textbook to school curriculum marks a dramatic change in the way English is taught. Four skills, namely, speaking, listening, reading, and writing have been put in priority and intergrated in the textbook alongside with linguistic elements such as grammar,vocabulary and pronunciation. At the same time, the adoption of learner-centered approach, communicative approach, and task-based teaching are emphasized and extensively employed.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Vũ Mai Trang
    • Tác giả: Phùng Thị Hoa Mơ
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005725
    https://nitro.download/view/B0E4C2281453CF9
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page