Luận Án Tiến Sĩ Điều Tra Thực Trạng Giáo Viên Tiếng Anh Đánh Giá Học Sinh Trong Quá Trình Học Tập Trên Lớp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_14-39-36.png
    Điều Tra Thực Trạng Giáo Viên Tiếng Anh Đánh Giá Học Sinh Trong Quá Trình Học Tập Trên Lớp Tại 3 Trường Tiểu Học Ở Hà Nội
    Assessment has been one of the most heatedly debated issues worldwide. While on the global scale, classroom assessment (CA) has gained an increasing attention in educational practices and in research for decades, this type of assessment has very recently received an initial recognition in Vietnamese primary schools. The impact of CA in student learning, therefore, remains inclusive and needs further research. The study presented in this thesis was designed to seek deep insights into the CA practised by a group of primary EFL (English as a Foreign Language) teachers and the factors underlying such practices.
    • Luận án tiến sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Phạm Lan Anh
    • Số trang: 345
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1061084&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/12DE092C3BCE52B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page